Super-hry.com
Hobo 3 Wanted - recenze

Naprosto odporně vypadající a nechutně se chovající bezdomovec a pobuda přichází již potřetí na monitory našich počítačů. A jak si hra Hobo 3 Wanted vede v porovnání s předešlými díly? O tom se pokusíme něco málo napsat na následujících řádcích. Třetí pokračování vyšlo v roce 2010 a Armor Games do hry opět vložili několik nových prvků. Pokud tedy patříte mezi milovníky této bláznivé série, rozhodně si třetí díl nemůžete nechat ujít. Hobo 3 Wanted s sebou nese věkové omezení a hrát by ho měli pouze lidé starší třinácti let, pro mladší je to nedoporučeno vzhledem ke scénám, jaké se ve hře odehrávají a míře brutality.

Starý dobrý bezdomovec se mezi nás vrací po době strávené ve vězeňském zařízení.  Ve druhém dílu se mu podařilo vyvolat nepokoje ve vězení a v nastalém zmatku si probojoval svou cestu ke svobodě. To se samo sebou neobešlo bez pozornosti a na milého bezdomovce bylo vyhlášeno další trestní stíhání. Ve vyhlášce stojí, že může být klidně i zabit, jelikož je to opravdu nebezpečný jedinec. No a v takové chvíli náš známý otrapa neudělá nic jiného, než že si lehne na veřejné prostranství, což vzbudí pozornost strážníka.

A v tu chvíli začíná klasický příběh Hobo 3 Wanted. Musíte si poradit s prvním soupeřem za pomoci již známých chvatů a nechutností. Pokud by hráč zapomněl nebo snad první díly nehrál, autoři do hry vložili stručný návod, kde se dozví, jak vlastně šílenou postavičku ovládat. Postupem času si opět můžete odemykat zbrusu nové typy útoků, jež autoři ještě dokázali vymyslet. Pokud už si nepamatujete staré kombinace, stačí stisknout klávesu P a objeví se všechny staré známé nechutnosti. Opět dostanete možnost nastartovat hru na checkpointu, kdyby vaše postavička někde v průběhu hry zemřela. Nepřátelé se bezdomovce snaží za každou cenu dostat, přeci jen už s ním asi mají trochu zkušeností a ví, že se jedná o nebezpečného delikventa a recidivistu. Chybět nemohou ani od minula známé střelné zbraně nebo vrhací předměty.

Již v menu uslyšíte první tóny hudby, která bude doprovázet vaší činnost po městě. Vybrat si můžete ze tří klasických úrovní obtížnosti - Easy, Normal a Hard. Klidně začněte na nejnižší obtížnost a až ji dohrajete, zkuste si, jestli máte dostatek schopností na splnění hry i na vyšší úrovni. Po vizuální stránce se od minulých dílů opět nic zásadního nezměnilo. Animace vypadají stejně a bezdomovec předvádí jedny z nejnechutnějších akcí v historii počítačových her. Ale o tom vlastně celá hra je a tím si také získala celou řadu fanoušků. Určitě je škoda, že autoři přidali opět jen trojici nových typů útoku. Přeci jen je to vlastně hlavní novinka oproti minulým dílům, takže to ve výsledku příliš očekávání nenaplňuje, protože stejný počet nových útoků přidali i minule. Hratelnost je opět na slušné úrovni, nepřátelé se postupem času mění a zlepšují. Dobré je, že si můžete sami zvolit, jakou obtížností začnete.

Celkově se jedná o slušnou hru. Pokud bychom neznali první dva díly, pak se jedná o geniální počin, ale my už onu zkušenost máme, takže hru můžeme zhodnotit pouze jako nadprůměrnou, což ale též není špatné! Za vyzkoušení stojí a pro ty, jež si minulé díly oblíbili, jde o povinnost. Milovníci Hobo her rozhodně zkuste další díly - Total War a Space Brawls

sponzorované odkazy

Další recenze