Super-hry.com
Mahjong Burger - recenze

Ve hře Mahjong Burger se nakombinují dva druhy her. Autorům se podařilo spojit dohromady prostředí restaurace s takovou klasickou hrou, za jakou můžeme bez nejmenších pochyb označit mahjong. Mahjong je stará čínská desková hra, kdy hráči musí odstranit všechny obdélníkové karty z hrací plochy, což se provádí tak, že se k sobě dají dvojice úplně stejných symbolů. Mahjong Burger má svá určitá specifika, ale o tom napíšeme bližší informace až v dalším odstavci. Také se v této recenzi pokusíme o zhodnocení Mahjong Burger, protože mahjongů se každý rok vyrobí celá řada, a proto je pro hráče obtížné se v nich orientovat, s čímž se pokusíme pomoci. Začtěte se tedy do naší krátké recenze.

Mahjong Burger pracuje na naprosto klasickém mahjong principu (z dalších super her doporučujeme mahjongy CartoonAztecChain). Musíte hledat dvojice stejných symbolů, které v tomto případě vypadají jako různé druhy jídla nebo pití. Dvojice musí být uvolněná, což poznáte i podle toho, že obrázky jsou světlejší, než ty zablokované. Do kuchyně, kde se nacházíte, přichází objednávky. Pokud dokončíte objednávku, automaticky zmizí z běžícího pásu. Nesmíte za žádnou cenu dopustit, aby se jídlo dostalo až na konec pásu, protože jinak spadne a talíře se rozbijí. Ve hře se též nachází hned několik bonusových kartiček. Některé z nich dokážou zamíchat symboly, jiné připíšou extra body a další zase dokážou zpomalit postup pásu.

Před startem hry si vybíráte jednu ze tří nabízených úrovní. K dispozici dostanete klasickou trojici - Easy, Normal a Hard. Při odstraňování jídla a pití z pásu si klidně můžete počkat, než toho povyjede trochu víc, aby se případně vymazalo více věcí najednou. Pro postup do další úrovně potřebujete odstranit úplně všechny obdélníčky z hrací plochy. Autoři pro hráče připravili hned několik zajímavě udělaných úrovní, které se opravdu dobře hrají. Jak čas ve hře plyne, setkáte se s novými druhy jídla, které přijíždějí na pásu a musíte hledat vhodné dvojice, aby se mohlo vše servírovat čekajícím zákazníkům, kteří už mají velký hlad. Jistě osvědčíte bystrý zrak a neuškodí taktické myšlení, aby se nezablokovali určité možnosti, jak se zbavit všech kostiček.

Už od počátečního menu se můžete zaposlouchat do prvních tónů hudby. Zvuky si užijete i při samotném párování. Autoři pro hráče připravili hned trojici obtížností, takže po dokončení nejnižší se můžete přesunout na střední a nakonec si klidně dáte těžkou. Díky tomu se o něco prodlužuje doba, kterou u hry můžete strávit. Nejen po vizuální stránce se jedná o netradičně udělaný mahjong, což vidíte právě na obraze v tom, že na ploše nenajdete pouze kartičky s obrázky, ale také postavičky a veškeré potřebné vybavení, které by správná restaurace mohla potřebovat. Obě postavičky se pohybují po areálu a dívka si klidně občas usne. Zde se od ostatních mahjongů námi hodnocená hra dost odlišuje. Co se hratelnosti týká, určitě je Mahjong Burger na poměrně slušné úrovni. Zábava též nechybí a než se vám podaří odstranit všechny obdélníčky, budete muset i trochu zapřemýšlet. Z celkového pohledu se tedy jedná o zajímavou variaci na mahjong, která je zpracována trochu netradičně. Za originalitu tak hra získává další plusové body, a proto jí můžeme vřele doporučit k vyzkoušení.

sponzorované odkazy

Další recenze