Super-hry.com
Pack Air Hockey - recenze

Lední hokej patří mezi v některých zemích světa mezi nejpopulárnější sportovní odvětví. I díky tomu vznikly zvláštní simulátory, které napodobují alespoň vzdáleně hru s pukem. Této hře se říká Air Hockey nebo také  vzdušný hokej. Hráči proti sobě nastupují ve dvojici a každý se postaví na jednu stranu stolu. Na hrací ploše se nachází jeden kotouč a každý z hráčů má vlastní odrážedlo, s jehož pomocí musí dostat puk do soupeřovy branky. Během hry se můžou využívat všechny možné odrazy od mantinelů, takže není nutno střílet pouze přímo na branku. Air Hockey se stal poměrně populární zábavou, ale v poslední době se přesunul spíše na monitory počítačů, jelikož existuje hned několik pěkně udělaných variant této hry. Jednu z nich si vezmeme na paškál v rámci této recenze. Hra se nazývá Pack Air Hockey.

Postavte se na jednu stranu hrací desky a pokuste se nastřílet soupeři více branek, než kolik dostanete od svého oponenta. Čím rychleji se vám podaří skórovat, tím více bodů si připíšete na konto. Během hraní se na ploše objevují zlatě zářící hvězdy, které se pokuste posbírat díky kontaktu s pukem. Porazte svého protivníka k postupu do další fáze hry. Postupně se můžete těšit na mnohem rychlejší, chytřejší a hůře překonatelné protivníky. Na každý zápas dostanete předem stanovený časový limit, během něhož se musíte postarat o soupeřovu porážku, jinak skončíte. Abyste pořád nemuseli po očku pozorovat časový limit, autoři do hry implementovali odpočítávání na posledních několik vteřinek, které se dokonce rozpozná i zvukově. Soupeři se snaží vstřelit branku, ale ze začátku se jim to v podstatě nemůže podařit, pokud sami neuděláte chybu.

Během celé hry musíte zůstat ve střehu, protože kotouč se od stěn odráží opravdu pozoruhodně a většinou dost nebezpečně, takže si klidně vstřelíte vlastní branku, aniž si toho stačíte všimnout. Dokážete se stát králem ve hře zvané Air Hockey? Určitě to nebude tak těžké, jak by se na první pohled mohlo zdát. Z dalších sportovních her zkuste BaseballPřímé kopyBowling a Golf Jam.

Od prvních okamžiků uslyšíte hudbu ve stylu rhytm and blues. Někomu to sice nemusí sedět, ale ke hře to celkem pasuje. Kompletní ovládání celé hry obstará myš, což je určitě plus. Úroveň herní obtížnosti si zvolit nemůžete, protože se jí autoři na hráče rozhodli nakládat postupně. Ze začátku si tedy jistě s každým soupeřem poradíte, ale ve vyšších úrovních už to bude opravdová výzva.

Celkově se proti vám postaví hned desítka protivníků. Každý soupeř má jinou barvu odrážedla, což je v podstatě jediný prvek grafiky, který se během hry mění. Hřiště vypadá poměrně pěkně, takřka přesně napodobuje hokejovou ledovou plochu. V zásadě se jedná o pěknou hru, ale během testování se přeci jen jeden takový nedodělek našel. Jedná se o to, že když vstřelíte branku a následně se vám podaří získat kotouč, můžete si už zápas dovést do vítězného konce bez jakéhokoliv snažení. Stačí jednoduše zadržet puk na vlastní polovině a nikdo už ho od vás nedostane. Samozřejmě neobdržíte tolik bodů, jako kdyby padla spousta branek do soupeřovy klece, ale výhra je zaručena. To je bohužel taková malá kaňka na jinak poměrně povedeném Air Hockey simulátoru. Pokud ale nebude této chyby využívat, rozhodně si můžete užít pěkně hratelnou a zábavnou variantu vzdušného hokeje.

sponzorované odkazy

Další recenze